0
Patika preces

Garantija un preču atgriešana

Kvalitatīvu preču nomaiņa un atgriešana

  • Ja pircējam nepatīk iegādātais produkts, produkta krāsa, izmērs vai modelis, pircējam ir tiesības preci mainīt vai atgriezt 14 kalendāro dienu laikā. Ja pārdevējam noliktavā nav konkrētā produkta, kuru apmainīt - tiek atmaksāta visa par precēm samaksātā summa.
  • Ja pircējs atdod kvalitatīvas preces atpakaļ kurjeram, neizņem preces ārā no pakomāta, vai tās nevar piegādāt pircēja vainas dēļ(nepareizs numurs, vairākkārt neatrodas adresē, kuru norādījis), šādas preces tiek atgrieztas pārdevējam un pircējam tiek atmaksāta par precēm samaksātā nauda, ​​taču netiek atmaksāta nauda par piegādi.
  • Tiesības atgriezt pasūtījumu neattiecas uz tām precēm, kuras ir iekļautas Latvijas Republikas neatgriežamo preču sarakstā (piemēram, zeķes, apakšveļa). Arī tās preces, kas speciāli izgatavotas pēc klienta pasūtījuma un ir personalizētas, individuāli pielāgotas pircēja prasībām.

Goody.lv internetveikalā iegādātās preces var atgriezt:

1. Preces jānosūta ar Omniva pakomāta vai Latvijas Pasts (ja kopējais svars nepārsniedz 2 kg) starpniecību. Omniva pakomāts: P. Brieža ielas Rimi pakomārs, Rīga. Tālrunis: +371 27650774

2. Atgriešana caur Flipo.lt Omniva pakomātiem.

Kā atgriezt mūsu internetveikala sūtījumus https://goody.lv/ caur Flipo.lt Omniva pakomātiem?

  • Aizpildiet atgriešanas veidlapu šeit.
  • Iepakojiet atgriezto preci un ievietojiet to Omniva pakomātā.
  • Klients sedz atgriešanas izmaksas - 3.09€.

Nauda par atgriezto preci tiek pārskaitīta 14 darba dienu laikā pēc tam, kad preces ir piegādātas atpakaļ internetveikalā un pārbaudītas, lai tās būtu atbilstošā stāvoklī, t.i. nav bojājumu, lietojuma pazīmju, saglabāts iepakojums, kādā prece piegādāta. Ja pircējs atgriež kvalitatīvu preci vai preces neizņem no pakomāta, kā arī ja tās netiek piegādātas pircēja vainas dēļ, šādas preces tiek automātiski atgrieztas pārdevējam, savukārt pircējs saņem naudas atmaksu par šīm precēm, taču piegādes izmaksas tiek ieturētas. "

3. Ja preci vēlaties samainīt pret citu (izmēra/krāsas vai cita iemesla maiņa) , tad jaunā prece tiks nosūtīta tajā pašā vai nākamajā dienā pēc tam, kad saņemsim atpakaļ sūtīto preci. Atkārtotas piegādes izmaksas sedz Klients - 3,00EUR, veicot pārskaitījumu uz mūsu bankas kontu. Maksājuma mērķī norādot pasūtījuma numuru un vārdus “Atkārtota sūtīšana”.

4. Preces, kas ir speciāli izgatavotas pēc pasūtījuma, vai personalizētas netiek mainītas pret citām un nauda par tām netiek atgriezta.(Skat. Pirkšanas noteikumi).

5. Lai atgrieztu/mainītu preces, jāaizpilda preču apmaiņas un atgriešanas akts. Tas jānosūta mums uz e-pastu: info@goody.lv vai jāpievieno izprintēts pie sūtījuma. Ja akts tiek nosūtīts elektroniski, pie sūtījuma jāpievieno norāde (pašrakstīta lapiņa/zīmīte) ar pasūtījuma numuru, pasūtītāja vārdu un uzvārdu.

Preču garantija un bojātu preču atgriešana

Ja produkta kvalitātes garantēšanai nav noteikts laika ierobežojums, patērētājs saprātīgā termiņā, bet ne vēlāk kā divu gadu laikā no produkta iegādes dienas, var iesniegt pretenzijas par produkta defektiem.

Ja pārdevēja vai ražotāja noteiktais garantijas laiks ir mazāks par 2 gadiem, patērētājam ir tiesības noteiktā garantijas laikā iesniegt pretenziju par preces trūkumiem.

Kad noteiktais garantijas laiks ir ilgāks par 2 gadiem - pretenzijas par preces defektiem var iesniegt noteiktajā garantijas periodā. UAB "Baltic Ambition" apņemas atdot par neapmierinošas kvalitātes precēm samaksāto naudu, ja preču neapmierinošā kvalitāte izpaužas kā ražošanas defekts vai neatbilstība ražotāja norādītajām specifikācijām. Katram klientam, kurš saņem nekvalitatīvas vai bojātas preces, ir jāsazinās ar mums zvanot uz mājaslapā norādīto info-tālruni, vai rakstot e-pastu uz info@goody.lv. Mēs apmainīsim produktu pret jaunu tādu pašu preci, vai piedāvāsim līdzīgus alternatīvus produktus. Ja klients nepiekrīt pieņemt analogās preces, nauda tiek atgriezta, pārskaitot to uz bankas kontu, no kura veikts maksājums. Par sliktas kvalitātes precēm tiek atmaksāta nauda gan par produktu, gan piegādes izmaksām.

Ja esat saņēmis preci, kuru neesat pasūtījis, lūdzu, nekavējoties informējiet mūs pa e-pastu - info@goody.lv vai zvaniet uz +371 27650774. Mēs apņemamies pēc iespējas ātrāk apmainīt šādas preces ar pasūtītajām un segt visas piegādes izmaksas, vai atdot naudu 14 kalendāro dienu laikā pēc klienta pieprasījuma.

Ja rodas papildus jautājumi

Mēs labprāt atbildēsim uz visiem jautājumiem, kas saistīti ar preču garantiju un atgriešanu e-pastā info@goody.lv vai pa tālruni +371 27650774.