0
Patika preces

B.U.J.

1. Es iepērkos jūsu veikalā pirmo reizi. Kā veikt pasūtījumu?

Izvēlieties sev tīkamo preci, pēc tam spiediet "Ielikt grozā", preču grozā spiediet "Pirkt" un aizpildiet pasūtījuma formu. Ja nevarat veikt pasūtījumu, lūdzu sazinieties ar mums e-pastā info@goody.lv vai zvanot uz tālruni +371 27650774

2. Kādi ir piegādes vaidi jūsu internetveikalā?

Mēs piegādājam pasūtījumus klientiem visos ērtākajos veidos. Vairāk informācijas var atrast šeit: https://goody.lv/piegade

3. Cik ilgs laiks būs nepieciešams pasūtījuma piegādei?

Piegādes laiks 1-2 darba dienas pēc apmaksas veikšanas. Pēc pasūtījuma veikšanas un piegādes veida izvēles, katram no pasūtījumiem būs redzams un noteikts piegādes termiņš.

4. Vai pasūtījumi tiek piegādāti visā Latvijā?

Piegādājam pasūtītās preces visā Latvijā (arī ārpus tās).

5. Es nedzīvoju Latvijā, taču vēlos pasūtīt Jūsu preces. Kā rīkoties?

Mēs piegādājam savas preces ne tikai Latvijas robežās. Aizpildot pasūtījuma formu, kā maksājuma adresi izvēlieties vēlamo piegādes valsti un tās piegādes adresi. Ja nevarat izveidot pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums rakstot e-pastā info@goody.lv vai zvanot uz tālruni +371 27650774.

6. Kādi ir iespējamie apmaksas veidi?

Jūs varat norēķināties par precēm: ar tiešu pārskaitījumu uz uzņēmuma bankas kontu vai izmantojot internetbanku. Ja vēlaties, par preci var norēķināties pie kurjera vai pakomātā pasūtījuma saņemšanas brīdī, tad šī pakalpojuma cena ir + 0,90 €. Detalizētāku informāciju par maksājumiem var atrast, noklikšķinot uz saites: https://goody.lv/apmaksa

7. Es vēlos atcelt savu pasūtījumu, kā to izdarīt?

Lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā info@goody.lv vai zvaniet uz tālruni  +371 27650774 . Pasūtījumu atcelsim, ja tas vēl nebūs sagatavots un nodots kurjeram. Diemžēl mēs nevaram atcelt jau sagatavotos un izsūtītos pasūtījumus.

8. Kā rīkoties, ja saņemu bojātu preci?

Saņemot neatbilstošu preci vai preci ar defektu – lūdzam nekavējoties sazināties ar mums e-pastā info@goody.lv, norādot savu pasūtījuma numuru. Ja bojājums/defekts ir redzams - pievieno preces foto.

9. Kas man jādara, ja nesaņemu savu pasūtījumu norādītajā laikā?

Pēc pasūtījuma veikšanas, jums tiek izveidota sūtījuma uzlīme, un pasūtījums tiek nodots sagatavošanai. Klientam tiek nosūtīts sūtījuma izsekošanas numurs. Ja nākamajā dienā pēc ziņojuma saņemšanas neredzat virzību vai izmaiņas izsekošanas kodā, iesakām sazināties tieši attiecīgo piegādes veicēju (Omniva, Venipak) vai rakstīt mums uz e-pastu info@goody.lv

10. Es nesaņemu pasūtījuma apstiprinājumu. Ko darīt?

Pasūtījuma apstiprinājums tiek izveidots un nosūtīts uz Jūsu norādīto e-pasta adresi automātiski uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas (arī pirms apmaksas veikšanas). Apstiprinājums var netikt saņemts nepareizi ievadītas e-pasta adreses dēļ vai retos gadījumos pasta serveri vai citi iestatījumi var novirzīt apstiprinājuma vēstuli uz "spam" vai "junk" sadaļu. Ja neesat saņēmis apstiprinājumu, lūdzu, sazinieties ar mums  e-pastā info@goody.lv vai zvanot uz tālruni  +371 27650774

11. Kā saņemt rēķinu par pasūtītajām precēm?

Aizpildot pasūtījumu, atzīmējiet "Nepieciešams rēķins" un saņemsiet to uz e-pastu, kuru norādījāt pasūtījuma formā.

12. Vai ir iespējams samaksāt par preci vienam cilvēkam, bet piegādāt šo pasūtījumu citam?

Jā, jūs varat mainīt adresātu sadaļā "Piegādes adrese".

13. Vēlos atgriezt preci, kā to izdarīt?

Jūs varat atgriezt preces, kas nav speciāli izgatavotas pēc klienta prasībām vai pielāgotas, bet nav piemērotas krāsas, izmēra vai modeļa dēļ:

  • Nosūtīt uz Omniva vai DPD pakomātu P.Brieža ielas Rimi, Rīgā. Kā saņēmēja telefona numuru norādot  +371 27650774

Detalizētākus norādījumus par preču atgriešanu un atgriešanas veidiem var atrast, noklikšķinot uz saites: https://goody.lv/garantija-un-precu-atgriesana